Pronájem tiskáren - informace

Prosím veberte téma.

Nabídka služeb pro zefektivnění tiskového prostředí

Program HP Managed Services

zahrnuje kompletní nabídku služeb pro zefektivnění tiskového prostředí a pro snížení celkových nákladů na tisk. Společnost HP poskytne produkty, služby a možnosti pronájmu, které pokryjí vaše okamžité potřeby a přinesou měřitelné výhody vašemu podniku. Zlepšení v pracovních procesech, lepší správa prostředků, přesnější kontrola nákladů a jasně určený rozpočet pro tiskové operace jsou jen některé z výhod. Řízení infrastruktury a služby na místě HP se stará o novou tiskovou infrastrukturu u zákazníka nepřetržitě po celou dobu trvání smlouvy o službě. V rámci smlouvy mohou být definovány následující služby, které vám zajistí bezproblémové tiskové služby.

Přehledná správa požadavků HP poskytuje vyhrazený zdroj zpráv a přehledů pro sledování všech hledisek vašich požadavků na zobrazování a tisk: objemy tisků pro jednotlivá zařízení, kvalita úrovně služeb, eskalace, změnové objednávky či výroční přehledy.

Plánování

Analytické služby poskytují strukturovaný, na faktech založený pohled na stávající infrastrukturu dokumentového prostředí a s tím související pracovní postupy a procesy. Používáme celou řadu hodnotících parametrů, které vám pomohou pochopit vaše stávající náklady, využitelnost, vybavení a potřeby uživatelů, bezpečnost, dopady na životní prostředí a možné úspory z celkových nákladů na vlastnictví.

Financování a objednávka

Služby financování a nákupu vám pomohou dosáhnout co nejnižších nákladů na vlastnictví - od plánování a pořizování technologií až do doby, kdy je infrastruktura technicky zastaralá a je nutné ji obměnit. Pomůže řídit a omezit investiční výdaje včetně efektivní a ekologické správy starších zařízení. Zároveň Vám zjednoduší nákup nového hardwaru (HP i jiných dodavatelů).

Přechodné stádium a implementace

Služby implementace a přechodu vám pomůžou zajistit instalaci správných zařízení a důkladné proškolení uživatelů pro maximální využití nových zařízení. Školení a řízení změn jsou velmi důležitými faktory. Takové služby umožňují snadnou implementaci a akceptaci na straně uživatelů.

Řízení a podpora

Služby správy a podpory umožňují průběžnou návratnost investic (ROI) prostřednictvím využívaného a optimalizovaného prostředí, vč. správy spotřebního materiálu. Account Delivery Management zajištuje pro zákazníka přímý a zodpovědný kontakt, informace o trendech ve využití zařízení, jejich výtěžnost, průběžné plánování a řízení.

Dokumentační řešení a tok dokumentů

Dokumentové a workflow služby pomáhají automatizovat náročné pracovní postupy s papírovými dokumenty také neustále zlepšovat a lépe řídit základní infrastrukturu.

Spotřební materiál v režimu „just in-time“

Již nemusíte myslet na to, kdy a jak objednávat spotřební materiál. Prostřednictvím technologie vzdálené správy HP Remote Monitoring vám zabezpečíme automatické doplňování spotřebního materiálu. Můžete také zavolat na číslo prioritní telefonické podpory (HelpDesk HP) nebo objednat spotřební materiál na zabezpečeném servisním portálu HP. Samozřejmostí je recyklační program.

Údržba tiskového prostředí

Služba Managed Services znamená, že vaše zařízení jsou vždy funkční a k dispozici. Údržbu vašich zařízení zajišťujeme formou proaktivní služby prostřednictvím našich profesionálně vyškolených servisních partnerů a s použitím originálních dílů HP. Technologie vzdálené správy HP Remote Monitoring je spuštěna automaticky. Jinak lze službu údržby řídit též telefonicky nebo prostřednictvím servisního portálu HP.

Špičková podpora u zákazníka

Pokud nelze technický problém vyřešit na dálku, HP naplánuje zásah autorizovaného servisního technika na místě. Můžete si vybrat ze dvou úrovní služeb: „Next Business Day“ – odezva následující pracovní den, nebo „4-Hour Response“ – odezva do čtyř hodin.

Služby HP Care Pack: odborný servis HP zařízení, HP podpora ušetří čas i peníze. Zajistíme servis a opravu pro počítače, notebooky i tiskárny přímo u vás v kanceláři a to téměř ihned. Podpora HP produktů má tradici a zaručuje profesionální přístup.

Kategorizace carepacků:

  • notebooky
  • počítače
  • tablety
  • tiskárny
  • skenery
  • monitory

Zaregistrujte si carepack dle manuálu HP

Sazby a platební období

Rovnoměrná platba

Jednou z variant úhrady služeb je rovnoměrná platba. Tato forma nabízí stejnou výši měsíční/čtvrtletní splátky po dobu minimálně 12 měsíců, stanovenou, podobně jako například vaše platby za elektřinu, podle předpokládané spotřeby.

Kombinovaná platba

Druhou variantou je definování sazby jako kombinace fixní složky a ceny za kopii. Tento způsob platby je založen na pevné základní sazbě – BASE, která je konstantní a stanovená ve smlouvě, a variabilní části, která je založena na poplatcích za stránku (KLIK). Je vyžadováno počítání stran pomocí technologie HP Remote Monitoring.

All Inclusive

V poslední době je pro řadu zákazníků HP atraktivní i platební model „all-inclusive“. Tento platební model zahrnuje veškeré náklady (fixní i proměnné) do jednoho poplatku za stránku.

Závazky

Mezi podmínky, ke kterým se zákazník musí ve smlouvě zavázat, patří minimální množství vytištěných stran a on-line počítání stran pomocí technologie HP Remote Monitoring.